8. 7. 2009

Zopar pretekov za nami

Zopar peknych pretekov ma postretlo za poslednych par tyzdnov, a aj ked som si vypocul na svoju adresu zopar dobre mienenych rad ze menej je niekedy viac, nejak som sa stotoznil s vyrokom niekoho velmi mudreho ze : Viac je niekedy viac ....... :)

Hned z uvodu juna ked bola moznost ist sa vytrapit do Linzu na half iron, nedalo sa odmietnut, s tym ze to pojdem s velkou rezervou -opak bol vsak pravda, zrusil som sa jak panboh prikazal a hned tyzden na to na Morave som si kazdym slapnutim do bicykla sluboval- uz nikdy dva dlhe triatlony za sebou :) ...HAHA---zasmiali sa zbrojnosi palickovym pismom :)

Tyzdnova pauzicka v podobe sprintu v dvoroch mala byt len ako taky warm-up pred naozajstnym Ironmanom v oblubenom Klagenfurte :) ....... chut ukazat Matkovi Balazovi ako sa trhaju baliky vsak bola silnejsia a tak som sa zmontoval zase na smrt - neveril som ako dokaze hodinovy zavod tak dodrbat moje ctene telo.

Tyzden c.4 - Klagen -uuuuuuuuj tak toto bola jedna velikanska parada, to vam poviem, kto nebol /skoro nikto/ moze lutovat, velikanska mega akcia ktora rastie z roka na rok. Aj pretekarov pribuda, zrychluju sa, kazdy je vyobliekany, casovkarske kola, aero prilby, gulervuce kolesa, vyladene vsetko :) Perfetkna showka, vsetko urobene pre divaka, fantasticke ozvucenie, vsade plno triatlonistov, pochybujem ze sotva sa moze nejake podujatie hociakeho sportu porovnavat so seriou IRONMAN obzvlast konane v Europe. Naviac si clovek moze doslova siahnut na hviezdy najvacieho formatu - presvedcil som sa o tom ked za mnou prisiel dnes uz 4nasobny vitaz Klagenu - Marino VanHoenacker a tichym hlasom sa ma pyta - ci ten pan s fuzami nie je nahodou Imro Holecko....tak som mu nejak potichucky vybavil aby sa s tlupou namyslenych Krompascanov mohol odfotit za co mi bol velmi vdacny :)





Jedina vec co by som rad dodal ze presne o rok sa tam zideme s teamovym druhom Andrejom C kedze uz mame poriesene sloty vopred :) a ze to bude ina parada....konecne startovat na svoje meno :)

Pokracovanie c. 5 : Kto by to bol byval povedal - triklub sa vybral do na half ironman - LITOVEL - Classic Cup u zapadnych brachovcov - Tam som predsa nemohol chybat... :) takze tyzden c.5 v podobe lahuckeho preteku ktory sa naozaj podaril . Osobak vo vode, na kole vietor ze ma z neho skoro sfuklo a velmi pohodovy beh sice nezaskvel sa najlepsim casom 5.06 ale ked si predstavim ze v Linzi som pri 5.03 pol hodinu lezal v cieli rozbity jak byvaly napadnik byvalej priatelky jedneho mojho nemenovaneho kamosa :)....zatial co v Litovli som si v spolocnosti humencana Filipa K veselo uzival zvysok dna bez toho aby som citil ze sme nejaky zavod absolvovali :)...Zeby forma? :)

Tyzden c.6 - SLOVAKMAN - no toto ak sa podari, bude 20tka dokoncenych ironovna krku a ja si konecne budem moct dat tu uzasnu cigaru co mi moja zuzanka doniesla z dominikanskej republiky. A veru ze aj hej, pohodove plavanie, velmi prijemny bicykel, strasidelne druhe depo kde som zmrzol skoro 15minut, kym som prekonal pocit, ze sa musim vygrckat z podoby, a potom za jemneho mrholenia prijemny beh - vysledok 10.33 ma moooooooc potesil... 5minut za osobakom z poderzdrofu kde som odbehal plavanie a bicykel som poctivo odhakoval spolu s ostatnymi rakusakmi ...mmmmnamka :)

Skoda tych 15minut v depe... a skoda tej Metaxy... teraz si v nej bude macat svoj cteny rypak Martinko Balage :) haha... ale nech Ti matko padne na uzitok :) sak ty mi to vratis :) Nemozem nespomenut uzasny vstup do sveta zeleznakov Levi/c/ Krala Stupmajstra, Mirka Pitbulovica Princika ale najma gulervuci cas Cibka... hosi... ste k...va dobri :) Ako sa Miroslav P. zosrotoval je vidno na fotke - zaznamenal Filip - Miro v tejto polohe spinkal celu noc :)





Takze po dobre vykonanej praci nasleduje primerany odpocinok, o par dni naberame s Cibkom smer Merano, kde sa budeme oddavat alpskym orgiam - nienie... nebudeme chlastat alpu ani nic podobne, ideme kruto trenovat lebo cibka este caka par majstrakov ktore treba povyhravat a mna s Filipom zase jeho Krutost... pan Embrunman :)

Nezabudnite - Džexon večne živý :)

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

marek, super články píšeš- vždy sa na nich dobre pobavím. drž sa a čím si starší, tým ti to viacej ide. si vyrysovaný, ako ani v 18 -tich si nebol, ked si jazdil s nami časovky po okolí. Gabo Havrilla

Jozef Vrábel povedal(a)...

No konečne si po dvoch týždňoch niečo napísal. Zdá sa, že sa oplatilo čakať, super článok. Viac je niekedy viac je v pohode, ale ja som rozbitý tak, že som radšej prešiel do opačného režimu a Iron na dva mesiace vypúšťam z hlavy.

Cibo povedal(a)...

marecku, som nevedel ze v 18tich si bol vlastne tucko, no vidis a aky pekny chlapec z teba je vdaka triatlonu ;-) to samozrejme nehovorim o tvojom intelektualnom raste, co je pravdaze hlavne moja zasluha ;-)

Palo povedal(a)...

Marek a Mr. Cippolini nieze sa v tom Merane pretrenujete alebo prechlascete. A Marek fakt velmi velka vdaka za "digitalny darcek" a len dodavam, ze praca obcerstvovaca a popretekoveho servismana ma fakt bavi- teda ked ide o niekoho koho poznam a este o to viac ak ide o hviezdy typu Cibka, Misa, Mareka, Stupiho a Matesa... Chalani fakt ste sli vsetci skvelo este raz blahozelam :-)