9. 3. 2008

Moj prvy prispevok

Mam tu taku mala ponuku, pre vsetkych, ktori by mali niekedy chut stravit cas v Novom Smokovci. Chata je prave dostavana, patri PVS(podtatranskej vodarenskej spolocnosti), sklada sa zo styroch apartmanov, kde v kazdom mozu byvat styria ludia, cize max. kapacita chaty je 16 ludi. Podla mojich informacii je dobre zariadena. Bohuzial sa mi nepodari vybavit aby ubytovanie bolo uplne zadarmo. Poplatok za ubytovanie by bol 150 Sk/osobu za den(vzdy sa to rata na osobu nie na pocet apartmanov). Nevyhodou este je, ze ak by ste o to mali zaujem potreboval by som vediet co najskor kedy a objednat to. Presny pocet ludi mi nieje az tak dolezity, aspon orientacne aby som vedel, ci objednat jeden dva alebo styri apartmany, ale datum by sa fakt hodil vediet presny, vzhladom na to, ze na tu chatu maju zaujem ist firmy, ktore si tam budu dohadovat rozne obchody a pod. s PVS.
Inak na tej fotke toho asi moc neuvidite naviac vtedy bola ta chata este vo vystavbe.

3 komentáre:

Cibo povedal(a)...

krasa, miesto na sustredenia ako stvorene :-)

Kilo povedal(a)...

vheeeeeeeeeeej a mame ist kam na sustredenie....
Navrhujem vyuzit jeden so statnych sviatokv a ist tam na mini pidi sustredko alebo predlžený víkend.

A to buď od 1 alebo 8 mája....

Sika povedal(a)...

super miesto, to sa bude bajkovat :-) ja som za