26. 2. 2008

Polmaraton

Dolezita sprava. Dna 30.marca (dufam, ze som si dobre pozrel datum) sa bude v Bratislave konat maratonik. Bol by som velmi rad, kebyze to pojmeme ako kvalitny trening a zucastnime sa tohto podujatia v co najvacsom pocte. Teda samozrejme bezali by sme len POLOVICNU trat, takze ziaden strach:)

Pre tych, ktori sa na to naozaj necitia, mozu ist o den skor tzv. hobby beh, ktory ma len 5km a bezi sa cez centrum, Sad J. Krala atd. Prideme vas povzbudzovat. Uzurpujem si vsak pravo veta co sa tyka finalneho posudzovania toho, na ktoru disciplinu pojdete:)Ilustrujem na priklade: Ked mi Andrej pride povedat, ze on sa neciti na polmaraton, tak mam pravo mu to zamietnut:)

Na stranke http://www.bratislavamarathon.com/ sa mozete online zaregistrovat, aj zaplatit startovne. Je este pomerne dost casu, ale hodil som to sem uz teraz, aby sme sa k tomu pomaly mohli zacat vyjadrovat, kto pojde a kto nie (dufam, ze taky sa ani nenajde). Inac co sa tyka toho polmaratonu, chcem aby sme to isli pohodovym tempom. Ziadne tycky v cieli a podobne. Tak tolko k tomu zatial. Reagujte:)

15 komentárov:

Stupi povedal(a)...

Andrej budes sa citit na polmaraton po vydatnom sustredeni? Alebo v lepsom pripade ked este stale budes na sustredeni? Mne by stacila kludne aj ta 5ka ;)

Šašo povedal(a)...

heh:)na to sustredenie som zabudol...kedy tam idete?

Stupi povedal(a)...

Pravdepodobne v stredu pred velkou nocou a navrat bude bud v stredu po velkej noci, v pripade priaznivych udalosti v sobotu alebo nedelu po velkej novi, cize akurat z auta na maraton :-)

SHOCKER :) povedal(a)...

Prudko sa obavam ze po sustredeni bude niekto mat chut na sport....a ak uz aj telo bude mozno vladat, verte mi ze Vasa dusevna stranka bude na tom tak ze v lepsom pripade si sotva zasrubujete snurky na topankach ....alebo skoncite s velmi neocakavanym tikom v lavom oku :)
TOTO BUDE BIG BIG sustredenie.... :)

Mates povedal(a)...

Sú aj taký ktorý sa sustredenia nezucastnia a kedze medzi nich patrim aj ja,tak si velmo rad zabehnem tu dvacinku,pre radost a zvysenie aerobnej vytrvalosti..

David povedal(a)...

ja som uz davno prihlaseny. tak sup sup prihlasujte sa :)

Cibo povedal(a)...

Marecku, ja to risknem, otestujem svoju psychicku odolnost, snad si nemyslis ze ma na sustredeni len tak lahko zlomis ;-)

Kilo povedal(a)...

polmaraton idem aj ja .... stupi ty sa tiez hecni a pod do pol maratona a nie behat medzi babky a deti 5 tku....

Šašo povedal(a)...

kua chlapci to su slova do bitky, pacite sa mi. samozrejme unava zo sustredka je dostatocna ospravedlnka:)Ale ak sa hecnete napriek tomu tak mate moju poklonu a pivo navyse v cieli. Btw ako sa vam dnes isiel trening? Inac streda pred velkou nocou je 19. ze?Tak 17. zrejme si zrejme pripijeme na moje narodky v subclube, ale este to nie je na 100% potvrdene. Ola

Mates povedal(a)...

report z behu: vsetko prebehlo fajne podla planu,hlavna cast 3*(5*300) sme zvladli-Palo,Cibo,Mates a Stupi podla casov v rozpise,mozno len ta minuta oddychu bola kruta,ale to bolo urcite planom na zlepsenie rychlosti vo vytrvalosti,takze dalo sa,tisicka bola v rezii speedeho gonzalesa Pala a spolu s oddychnutym Cirom zabehli za 3:20.(ja za 3:40)Cibo necakane zvolnil a pridal sa k vybehavaniu zo Stupim :P takze das is alles...

Šašo povedal(a)...

vyborne, chvalim. veru ta minuta ma zmysel. Islo o zatazenie/ospocinok´jedna k jednej. Preto som to rozdelil do 3 serii aby ste to vydrzali. Cielom ale bude davat tych serii menej pricom objem zostane rovnaky. Ale to az v aprili:)

Sika povedal(a)...

Hola, ja idem tiez bezat a idem 20tku. Ale nebezim s Misom :-))) stop.

Šašo povedal(a)...

Stupi tak teraz si dostal ranu pod pas, lebo ked aj Silvia ide 20ku tak ty musis ist tiez, aj keby si sa plazil po tom sustredku:)

Stupi povedal(a)...

Ale Silvia tu zahra divadielko ze ide behat a nakoniec nepride :-p tak sa idem teda prihlasit, ked vidim ze sa z toho nevyvleciem. :-(

Anonymný povedal(a)...

pozeram ze ucast bude velka aj kokosove ostrovy maju svojho zrebca na trati :))
david