13. 2. 2011

Srdcová záležitosť

Nemozem si pomoct ale vkus mojho uhlavneho kamarata Cibka je naozaj skvely - nie zeby ale nemohol byt lepsi. To ze sa zamiloval do znacky De Rosa naozaj asi nebude len nahoda. Tie kola fakt maju nieco do seba, rok za rokom urobia zopar naozajstnych skvostov, a obcas aj nejaku pohromu ale o tom az next time :))))))

V sucasnej dobe je dokoncena kolekcia na sezonu 2011 - a je to pastva nie len pre oci ale aj pre penazenky :)))))) Vskutku dokonale modely, absolutne precizne urobeny dizajn - s vynimkou tej casovkarskej kosacky v zltej farbe- to je fakt hruza des....... :) velmi vkusne vyvazena kolekcia, kraaasna drahovka, este krajsi cyklokrosovy special a uplna lahodka - model NEO PRIMATO - klasicky ocelovy ram vybaveny tym najlepsim co sa na kolo vobec da nalepit. Moja jedina vyhrada je snad len v tom ze na kazdom modeli je to vydrbane Campagnolo co mne hodne dviha zaludok -ale ja som zaryty Dura-ace -man takze dufam ze sa nikto nebude pokusat vysvetlit mi aka je Campa skvela :) - lebo dostane do rypaku :)))))))))))))))))

Tak nech sa paci - DE ROSA 2011.

TEAM 09 / Cross Carbon Pro


NEO Primato


3THL Triathlon / Pista
Merak / Idol


King

Neviem ako vy - ja by som si vedel vybrat a Cibko ako ho poznam by si vybral asi vsetko :))))

1 komentár:

Cibo povedal(a)...

Marek, fakt vdaka, dojal si ma, toto dokaze len naozajstny kamarat :D
Ale vazne, trochu ta potesim, 3THL je fakt ulet, neviem kto im to dizajnoval, ale toto sa Ugovi De Rosovi nepodarilo ;)
NEO PRIMATO - to by som naozaj bral, to by som na pretekoch aky styl zadiktoval :D
Campa - tiez nemusim, nastastie talianska klasika sa uz robi aj na Dura Ace :)