22. 11. 2009

IMAZ 2009 :)

....I LIKE TO MOVE IT MOVE IT :)

o par hodin zapadnem do davu 2500 ludi a po vela hodinach sa hadam dotrtkam do ciela :)
Vsetko naladene, kazdy tu fakt zije Ironmanom na plne g..... vratane skutocnych hviezd ako Paula Newby Fraser alebo Heather Fuhr alebo Peto Vabrousek alebo Miranda Aldritt - profesionalka z kanady s ktorou sa delime o jednu izbu alebo Magdusa Stovickova s ktorou uz dva dni blbneme jak pubertaci tu v Tempe kde sa to vsetko kona... a kopa pretekarov s ktorymi som si dnes potriasal rukavicou...a priznam sa ze napriek uvodnym problemom a nadavkam ze na co som tu vobec liezol sa z tohoto vyklul asi najbrutalnejsi triatlonovy festival aky som zazil...a ze som ich uz zopar zazil............

TAKZE FAKTY ZAJTRAJSKA :
Start tu v TEMPE je o 6.50 rano, eu cas - 14.50
Teplota vody - gulervuca :) - 17stupnov ale mam pocit ze je to menej...
Zivy prenos je na www.ironman.com
Moje startovne cislo 23 - mozne sledovat kliknutim na TRACK ATHLETE
Ciel - v nedohladne :)

Kazdopadne zajtra to zadarmo nebude a verim ze sa podari urobit dobry cas...jak klasik trnavskeho triatlonu /m.balage/ povedal :) - 10.50 nie je zly cas....tak hadam ho nesklamem :) UVIDZIME...
Kazdopadne velka vdaka hlavne MATOVI HOLECKOVI bez ktoreho by som dnes asi nemal zimomriavky takehoto prijemneho a jeho gulervuceho pristupu k mojmu bezeckemu antitalentu rozsahu....
A ak sa zajtra fakt daco podari tak to bude len a len jeho robota :)
Matko, dik moc....mas to u mna :)

Žiadne komentáre: