23. 5. 2009

Asics Realiz Senec Triathlon

Uaaa, boyz and girlz, tak toto som v Senci este nezazil. Marosovi sa podarilo zorganizovat preteky europskej urovne a dotiahnut triatlonove hviezdy prvej velkosti. Klobuk dole pred vsetkymi, co mu pri tom pomahali.

A teraz k samotnym pretekom: Prvy zavod patril juniorom a babenkam. Pacili sa mi najma Vendula s Tamarou, ktore ukazali nadherny suboj - Vendula usla vo vode, Tamara jej pre zmenu nalozila na bajku, ale beha to predsa len lepsie Ceske (alebo sa Tamara setrila na zajtrajsi 1/2 ironman v St Poltene?). Kazdopadne, v cieli 1.CR 2.Ukrajina. Medzi juniorkami bola najlepsia Mirka z Triklubu :-) Bolo sa na co pozerat, ale fotodokumentaciu musi dodat niekto iny - v tom case som zbieral body za veteranov.

Na hobikov som uz vytiahol nikon a velke sklo. Bol som zvedavy na Charlieho a dalsich typkov, ktorych povzbudzovali nadherne babenky :-)


Samozrejme, vrcholom dna boli preteky elite. Na start sa postavili olympionici Filip Ospaly a Pali Simko, vedla nich europska elita z Ceska, Madarska, Polska, Ukrajiny, Nemecka, a Slovinska. Nechybali pani ironmani Peto Vabrousek a Vita Zemtsev a spolu s nimi cela slovenska triatlonova spicka z J&T, Realiz, Triklubu, TT Trnava, samozrejme Supernovy :-) a dalsich klubov.

Prask, bolo odstartovane!


...a potom uz to bol jeden velky masaker. Riso vyliezol z vody ako prvy a za nim cely strapec pretekarov. Skvelu poziciu mal MUDr.Surda, za nim Palica, vyborne plaval aj Majky. Bleskove depo a potom sa to uz mlelo na bajku, ze som nevedel kto je kto. - Iba obcas, ked sa predo mnou prehnali cervene dresy 2XU, som rozpoznal Namba a Janciho, pripadne Stupiho.

Baliky sa dobiehali a predbiehali vo vrazednom tempe (Riso: proti vetru 45 kmh po vetre 60kmh). Boli nejake defekty (Palo Surda) aj pady (Marek, Filip), ale taky je uz triatlon.

Druhe depo. A otazka kolko sil este ostalo do zaverecneho behu. Niektorym teda dost - Ospaly tempoval 2:51 na kilak (tak to uz je co?) a zasluzene zvitazil.

Z nasich Riso 9. a Palica 8., z triklubakov bol excelentny Rado a Jericho, neuveritelnu premieru si urobil Kostol. Vyborne isiel Janci, pekny bajk a beh mal Pali, no a samozrejme nezabudnime na Kilovu skvelu plavecku cast.




Bolo to napinave, strhujuce, uzasne. Zazitky ostali hlboke a silne. Zaverecny chillout to vsetko prijemne usadil a z vyhlasovania vitazov sme si viaceri odniesli pekne prize-money. Tesim sa na Senec 2010 :-)))

4 komentáre:

Stupi povedal(a)...

m uznat ze su to pekne okamihy, skoda ze som si to hlavne uzival z trate ako ruzovy panter :-)

Anonymný povedal(a)...

pekne fotky aj komentar!
a.

Anonymný povedal(a)...

andrej, som dojaty......a krasny na fotke s matkom balazom :)

Tvoj Teamovy Drug - MN

Cibo povedal(a)...

stupi, skus pozitivne myslenie, t.j. "...pekne okamihy, ktore som si vdaka nadhernej rovnosate 2XU uzival z trate coby ruzovy panter :-)))"