6. 6. 2010

Half Ironman Czechman Melice

Neskutocnu rychlost som sa rozhodol prejavit pri napisani Czechman-story 2010 a to hned z dvoch dovodov .....prvy - velmi rad by som partakovi Jozefovi V. - poprednemu triatlonovemu blogerovi a publicistovi ukazal ako sa prikladne staram o informacny servis po pretekoch. A druhy dovod..... rad by som jozovi odkazal takto verejne ze je absolutne nemyslitelne posunut rodinne zaujmy nad zaujmy triatlonu :)))))) a namiesto toho aby v sobotu robil zle do Dzalaja , Vabroucha, Zadaka, Dvoraka, Matulu a podobnych baletiek v Meliciach - tak sa radsej vybral na nejaku konfirmaciu nejakeho clena pre triatlonovy svet nepodstatneho klanu Vrabelovcov.

KONFIRMACIA - v mojom chapani znamena - potvrdenie - ako ked mi potvrdia start na Ironman Sobrance, alebo mi potvrdia letenku do Vysnej Niznej na 45.kolo oblastnej triatlonovej ligy...alebo tak podobne :)....V com potvrdzovali Jozovho pribuzneho vie len sam Jozo, potom ten co ho potvrdzoval, a ten ktory bol potvrdeny... a este mozno samotny J.C. /v skratke Jesus Christ/ :))))lebo pravdepodobne sa jednalo o nejaky ritualny klerikalny obrad kde v mini dedinke nedaleko Novej Dubnice ktora je inak totalne nepodstatna pre svetove dejiny -s vynimkou toho ze dala svetu popredneho pretekara J.V, - tak tam asi zarezali najtucnejsieho barana a urcite urobili s jeho krvou nieco uchylne na ukor Jozovho pribuzneho :)))) Povedal by som s humorom ktory rozhodne nie je na mieste ze Jozinka treba vytrhnut z pazurov jeho rodiny a vratit ho do triatlonoveho kolobehu lebo nebavi ma chodit po pretekoch osamote.........a vraciat sa s Andrejom Orlickym s ktorym som cestou z Czechmana absolvoval pomerne dramaticku vymenu nazorov :))))))

Kazdy relativne triezvo rozmyslajuci clovek by sa spytal, o com som sa uz len ja -clovek co pozna Andreja snad 20rokov,mozno viac, mohol s nim hadat...........ha....a on so mnou :)))))

Predmetom nasho silneho a nebojim sa povedat aj vysoko intelektualneho sporu bol na cyklistickej casti Czechmana leziaci zivocich ktoreho pohryzol nejaky viac tonovy dopravny prostriedok....jak hovori Jozo Vrabel - nejaka vyssia moc mu zmiesala hlavu s riťou a ani po trojnasobnom prejazde okolo /naschval som spomalil pocas pretekov/ sa neodvazujem povedat co to bolo za tvora - teda este kym neutrpel zranenia nezlucitelne so zivotom................. A tu vznikol nas spor - mam pocit ze uplne prvy v zivote :))) Andrej sa dusoval ze to musel byt zajac - no hovorim si v duchu - zajac by to teoreticky mohol byt, ale len v pripade keby bol tesne pred smrtelnou nehodou skonzumovany liskou alebo vlkom.........ale tuto verziu Andrej nebol ochotny pripustit a tak sme viedli niekolko km debatu o tom co to mohlo byt za animala......... :))))))

V tejto chvili mozem len povedat ze hadka skoncila patom - teda nikto nevyhral , nikto nebol porazeny, Andrej obhajoval svojho XXL zajaca - teda priznam sa ze velkeho zajaca som uz videl - mam o nom aj na Facebooku album - kamos takeho zajaca ma - plemeno Belgicky obor - stoji to 400eur a ten kamos ho naozaj nekupil na paprikas, ale aby ten jeho zajac robil vela a silno lasku do nejakej belgickej obryne aby narobil vela belgickych obrikov a kazdeho za 400eur bez dph..... nic proti - U nas v Udavskom sa biznis-fantazii naozaj medze nekladu :)))))) Ale predstava ze aj ked v cechach je vseobecne vyssia zivotna uroven aby po lesoch a hajoch behali zajace za 400eur je naozaj hodne pritiahnuta za uces........:)))))))
Takze aj ked mam Orlicaka naozaj prudko rad, myslim si ze na ceste to nebol zajac ale nejaky zoologicky mix -mackopes krizeny s vlkoliskou........a kedze to po stretnuti so smrtiacim dopravnym prostriedkom uz nemalo hlavu - podobne jak ta krasna moslimka co mi o nej Karol Dzalaj rozpraval ze vraj videli kdesi ked utocili na Bagdad-.-....., no vypadalo to ze to namixoval priam samotny DJ Tiesto vo velkom silnom aute :))))))
ale uz o tom nehovorme :)

Co som to vlastne chcel?.........
jaaaaaaaaj,....Czechman Melice... naozajstny triatlon......
....nooooooo vyhral Vabrouch, co aj mna prekvapilo, lebo tento ufonec prisiel na start snad priamo z letiska kam priletel z IM Brazilia....ja by som po takomto brazilskom gulervucom vykone a dlhom lete domov nedokazal bez cudzej pomoci ani lezat....nie to este dat shockera 300pretekarom co skoncili za nim.....VELKY RESPEKT PETO...a nekecaj ze to je len preto ze behas v SLS3 a plaves v BLU SEVENTI.......lebo tiez to skusam a dajak sa nedari......... :)

Ja som si to uzil uplne krasne, velmi prijemny treningovy dnik, hoci cas a umiestnenie vooobec nehovoria nic pozitivne - skor to bol z vysledkoveho pohladu tazky prepadak, nemozem nespomenut len to ze som sa zase nieco o sebe naucil - a tato prijemna seria 4half ironmanov za 4tyzdne mi dala viac nez som povodne cakal, velikansky kus prace a doobra priprava na to IM peklo co nas s jozinkom caka...........

Ale pred tym este snad dame s Matkom Holeckom pol ironman v madarskom ORFU a vela plaveckych treningov s odbornikom na stredoceske zivocichy -silnym zoologom Andrejom Orlicakom - koniec koncov ked uz z takeho kulturistu ako je Matko Balaz alebo zo Strasidelneho Tomasa dokazal urobit pretekarov najlepsej kategorie -tak hadam to s nim nebude take zle po odbornej stranke :)))))))

No jak sme hovorili na vojne /na ktorej som nikdy nebol/ POCKAME A UVIDIME :)

7 komentárov:

Jozef Vrábel povedal(a)...

Tvoja rýchlosť je priam shocker-ujúca :)))
Ale toho Bezáka si mal zarezať, teraz to budem počúvať 2 týždne vo Francúzku :)))

SHOCKER :) povedal(a)...

Mas pravdu - ale to bolo naschval -aby si sa nenudil a Jozko B. aby mal o com rozpravat .............btw -siel som to nanajvys treningovo :)...aj ked dnes som nejaky unaveny po tej 60tke :)

Sokolík povedal(a)...

Hlasuju za to, že to byl zajíc. Jel jsem pomalu, tak jsem si ho řádně prohlídl. ...Ještě mi Marku prosím vysvětli, jak je možný , žes mě předjel na kole a pak ještě jednou na předposledním kilometru běhu.. si odfláknul ranní vyprazdňování a teď se divíš, že tě zaříz Jožko B :-). Report je prima, člověk to hned vidí jinak

Anonymný povedal(a)...

Andrej má vždycky pravdu! Byl to skutečně zajíc, sice lehce skalpovaný, ale pravý ušák. A já to musím vědět, bo nebylo pomalejšího cyklisty, no skoro ani chodce v závěrečné disciplíně. Parádní report. Jen škoda té Pepovo konfirmace, mohl mít Vabrouch více starostí. Petrhal

Anonymný povedal(a)...

A co ze si tam nespomenul, ako si dostal shockera od Orlickej?? Snad sa zato nehambis???

SHOCKER :) povedal(a)...

ale nieee...jaka hanba, ved sla uplne fantasticky, podobne jak jozko bezak ktory mi tiez dal riadneho shockera :)
Co narobim - nie som uz najmladsi a lepsie to uz asi o moc nebude :)

Jozef Vrábel povedal(a)...

Akože nebude, musí byť. Veď uvidíte, čo nám Mareček predvedie, keď zase pôjde na poriadne preteky. Nie, že by pre Mělice poriadne neboli, ale pre Marečka je to iba dobrý tréning. Supernova ladí až na Slovakmana :))) Tam sa ukáže, kto na to má ...