31. 1. 2010

UDAVSKE Winter Triathlon :)

Ked som vcera sa browsoval snehovou burkou z bratislavy do humenneho, cestou som hodil rec s Majkym V. na temu zbytocnosti zimeho triatlonu :) a asi sme sa zhodli, ze je to fakt zbytocnost.....ale nedalo mi to, a z cireho nerozumu sa mi rano zachcelo vyskusat si ako by to vypadalo keby ze aj zo mna sa stane zimny triatlonista ........... Lenocka na mna sice kukala ako na blba no nedalo mi to, a vyuzil som mnozstva vody na dvore /v najcistejsej podobe/ a pokusil som sa urobit par zaberov ktore mi v piatok tak pracne a marne vysvetloval Andrej Orlicky. Skok sa podaril ale kedze som nikam neodplaval ani kraulom ani znakom , tak som len vysplyval a za vseobecneho pobavenia susedov a mojej vlciacky som dospel k nazoru ze :
ZIMNY TRIATLON JE GULERVUCA HLUPOST :)
Ale ma nik nemoze zdrbat ze nieco kritizujem bez toho aby som to vyskusal :) ........ Start bol pre silne snezenie prelozeny o nekonecnych 30sekund :)

Zalomenie zaberu a natiahnutie sa za rukou -ako ma to uci Andrej Orlicky :)



KONECNE V CIELI :) FINISERSKA PUSA OD LENOCKY/ktorej to neslo do hlavy/ :)



3 komentáre:

Jozef Vrábel povedal(a)...

Ty si fakt totálny magor. Takto sa ladí za preteky v 40-tich stupňoch :)))? Aha, ja som vlastne zabudol, že tréning je iba pre netalentovaných a to sa nás rozhodne netýka :))).

Palo povedal(a)...

a to video nic :)

Kilo povedal(a)...

Marecek Som rad ze ta poznam .... napisem o tebe knihu :)))