25. 10. 2009

Preco Brezza?


Rozmyšlam, kto sa ma to v piatok pýtal prečo je breza vlastne breza? Na to však dnes odpovedať nebudem, no stránka wiggle.co.uk mi dnes poslala návrh, čo by zlepšilo brezou bike.
No čo môže zlepšiť lepšie brezíkov bike ako BREZZA.
A preco brezza? Lebo tie syntace jednoducho brezou bike v Litoveli odmietol :))
Takže Brezík, dúfam, že v tomto máš už jasno a budúci rok v Litoveli pôjdete brezza s Brezou ako ruka s bikom :)

3 komentáre:

Palo povedal(a)...

aby som nezabudol : http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/3T_Brezza_Ltd_Carbon_Aero_Bars/5360044317/ je to v akcii :))

SHOCKER :) povedal(a)...

A brezik sa tu hra na socialny pripad, poziciava si od Cibka jeho skvosty a pritom jeto velomagnat :) v stiavnici je pivnica kde najnovsimi technologiami kuchti taketo skvosty...

BREZA - hanbi sa........ :)

Anonymný povedal(a)...

je pravda,že som prešiel po 10 rokoch z hliníka na karbon,ale magnat veru nie.)A Pali vyzera to dobre-D to by som v Litoveli ubral na biku tak 5 minut i víc-)