7. 8. 2008

TAT : Total Alkoholfrei Triathlon

Ospravelnujem sa za kvalitu fotiek ale kvaplo mi na objektiv trosku jablckovice a rozpustila sa mi optika :)

1. Majkyho krvilacny pohlad po welcome drinku :)


2. Uspesne sme zvladli nastrahy preteku - podme oslavovat :)


3. Kajlik a Zuzka vo svedskej trojke - medzi nimi nie je vidno slecnu Jablckovu 75percentnu :)


4. Palo chcel zalozit velky taborak, bol z toho nakoniec maly požiar :)


5. Andrej sa prudko zamyslel - jeho myslienky buracali nocou ako fungl nova motorova pila :)


6. Morning after........ znovu sme sa zoznamili, a spolocne sme hutali a hlbali co sa stalo v sobotu :)


8. Vela otaznikov sa zraci v Palkovom pohlade...ten bol tiez jak tank :)


7. Jediny kto neslopal bol mr. Maco....je to naozaj sportovec :)

9 komentárov:

Kilo povedal(a)...

JJ tieto fotky mi velmo chybali :))
Odkaz pre Mr. Maco, uz davnejsie som ta vyzval k triatlonovemu suboju a zatial som ta v akcii nevidel ... tak dufam ze najblizsie ta uvidim lezat na riaditkach tvojho domestikosa marecka ....
:)

SHOCKER :) povedal(a)...

Maco je Leader ktory si preteky vybera ale skusim ho podplatit a mozno ho ukecam aby absolvoval surany :) neviem len ci Andrej Orlicky ho nenabonzuje ze Macovia nemaju v ramci STU vyhlasenu kategoriu :)

Kilo povedal(a)...

No MAcovia maju v STU svoju kategoriu ... vsak sa pozri na moju osobu .... stelesnenie maca v ludskej podobe....
:)

SHOCKER :) povedal(a)...

obavam sa ze Macovia maju v STU len vykonno vyborne funkcie :) takze neviem ci cisty charakter a rydza poctivost ktorou maco oslnuje cely svet nie je malo na tak zodpovedny post :)

Cibo povedal(a)...

Boyz, tusim zacinate konkurovat sockam. Pockat, to sa tyka aj mna? Uff :-(

Cibo povedal(a)...

ten pod dekou sa tiez vola andrej?

SHOCKER :) povedal(a)...

To pod dekou nie je a ani nemoze byt andrej, andrej je kultivovany charizmaticky sportovec, mozok utocnik...
toto pod dekou je nieco chrcajuce, s artikulaciou podobnou severofilipinskemu nareciu- tam sa nepouzivaju samohlasky :))))

Cibo povedal(a)...

uff tak to som rad, lebo ja si pamatam ze som bol dost nevyspaty a potom ze som si cital nejaku knihu, a potom som uz tusim isiel do postele, vidim ze vam chybal pedagogicky dozor boyz, som rad ze som sa do toho nezaplietol, alebo to bolo cele inak? ;-)

SHOCKER :) povedal(a)...

keby ze si pamatam aspon trosku ako to bolo tak poviem...
ale nepamatam si toho moc... :)len nejake indicie :)