5. 2. 2008

Bozkávam paščeky moje sladučké

Prave som sa prehryzlo cez kalendar a zistilo som ze velka noc - ano ten termin kedy Michal V navyzsi zakladne imanie zo 107kg na 112 kg :) vychadza toho roku na 23.marec.


Pred rokom sme s Andrejom absolvovali mimoriadne prospesny pobyt v Chorvatsku v tom tyzdni kedy sa velka noc odohrava - prace uz je menej, da sa teda celkom v pohode ujst - typoval by som to na odjazd z Prešporka v stredu - presun na Plitvice na 2dni, tam sa da vela utekat po peknom terene a aj na kole to tam ide - potom presun k moru - pred rokom sme boli v Primoštene , tentokrat mozno Makarska ale je to samozrejme otvorene navrhom.


Navrat asi v ten utorok co bude po velkej noci.


Naklady nie su nijak zvlastne, skor by som povedal ze tu na slovensku prechlastam viac nez v HR.


SILNO CAKAM NA VASE PRIPOMIENKY, NAVRHY, NAMETY NA TVORBU NAPOJOVEHO LISTKA.


-zrejme hned po chorv. odlietam na ironman Arizona takze na 99percent velku noc aj s andrejom stravime - verte mi, niet lepsej psychickej pripravy ako je v nasej spolocnosti :)


Vsak Cibko? :)

2 komentáre:

Cibo povedal(a)...

Minuly rok bolo sustredenie asi najlepsie co som zazil, skutocny multisport: cyklistika - beh - plavanie - sachy - clovece. Planujem si to znova uzit a to dost silno ;-)

Stupi povedal(a)...

len do toho sustredenia nezahrnut slovensku hadzanu alebo slovensky trojboj, tak ja by som sa aj pripojil k sustredeniu, ale nedovolim si to slubit na 100% kedze nepoznam moju situaciu od buduceho mesiaca.